Pogoji storitve
Všeobecné obchodní podmínky jsou vypracovány v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele (ZVPot) na základě doporučení Obchodní a průmyslové komory a mezinárodních kodexů pro elektronický obchod. Všeobecné obchodní podmínky řeší práva uživatele a obchodní vztah mezi poskytovatelem a kupujícím. Obchod Finanit.cz (dále jen obchod) provozuje společnost Spletna trgovina, Marko Koklič s.p., poskytovatel služeb elektronického obchodu (dále jen poskytovatel).
Poskytovatel si vyhrazuje právo na jakékoli změny všeobecných obchodních podmínek bez zvláštního upozornění. Změny jsou účinné od momentu zveřejnění a jsou pro uživatele závazné.
Přístupnost informací (shrnutí legislativy)
Poskytovatel se zavazuje vždy poskytnout kupujícímu tyto informace:
• identitu společnosti (název a sídlo společnosti, IČ)
• kontaktní údaje, které uživateli umožňují rychle a efektivně komunikovat (e-mail, adresa)
• základní charakteristiky zboží nebo služeb (včetně poprodejních služeb a záruk)
• dostupnost produktu (každý produkt nebo služba nabízená na webové stránce by měla být dostupná v přiměřené době)
• podmínky dodání produktu nebo provedení služby (způsob, místo a dodací lhůta)
• všechny ceny musí být uvedeny jasně a jednoznačně a musí být jasně uvedeny, ať již zahrnují daně a náklady na doručení)
• způsob platby a doručení
• doba platnosti nabídky
• lhůta, ve které je ještě možné od smlouvy odstoupit a podmínky odstoupení; kromě toho, zda a kolik zákazníka stojí vrácení produktu,
• vysvětlení postupu při reklamaci včetně úplných údajů o kontaktní osobě nebo oddělení služeb zákazníkům.
Faktická chyba
Spotřebitel může uplatnit svá práva z podstatné vady, oznámí-li vadu prodávajícímu do dvou měsíců ode dne zjištění vady. Spotřebitel musí vadu blíže popsat v oznámení vady a umožnit prodávajícímu prohlídku věci.
Spotřebitel může vadu oznámit prodávajícímu osobně, o čemž mu musí prodávající vystavit pokladní doklad, nebo zaslat do prodejny, kde byla věc zakoupena, případně zástupci prodávajícího, se kterým byla smlouva uzavřena. Prodávající neodpovídá za věcné vady zboží, které se projeví po uplynutí dvou let od převzetí zboží. Vada zboží se považuje za existující již v době dodání, projeví-li se do šesti měsíců od dodání. Práva spotřebitele podle prvního odstavce se promlčí za dva roky ode dne, kdy oznámil prodávajícímu podstatnou vadu.
Spotřebitel, který řádně oznámil prodávajícímu vadu, má právo od prodávajícího požadovat: odstranění vady zboží nebo vrácení části zaplacené částky v poměru k vadě nebo výměnu vadného zboží za nové, bezvadné nebo vrácení zaplacené částky.
Není-li zpochybněna existence vady zboží nebo nesrovnalosti v poskytované službě, společnost je povinna vyhovět žádosti spotřebitele uvedené v § 37c a 38 tohoto zákona co nejdříve, nejpozději však do osmi dnů.
Společnost musí na žádost spotřebitele odpovědět písemně nejpozději do osmi dnů od jejího přijetí, je-li zpochybněna existence vady zboží nebo nesrovnalosti v poskytované službě.
objednávky
Online objednávky můžete zadávat každý den od 0:00 do 24:00. Ve většině případů jsou produkty odeslány do 24 hodin od přijetí objednávky, takže je můžete očekávat následující pracovní den. Při větším množství balíků, zejména v předprázdninovém období, se doručení může prodloužit o několik dní, maximálně však o 5 dní.
Doba na předání a doručení zásilky je maximálně 7 pracovních dnů (den podání + 7 dní). Objednávky přijaté v sobotu, neděli nebo státní svátek budou odeslány nejdříve následující pracovní den.
Produkty označené jako „Vyprodáno“ nelze objednat. Pokud produkt, který jste chtěli koupit, není na skladě, budeme vás informovat. Tehdy můžete objednávku zcela zrušit, potvrdit částečnou objednávku nebo potvrdit, že počkáte, až bude produkt opět na skladě. Omlouváme se za všechny nepříjemnosti, které vám tato situace může způsobit.
ceny a platnost nabídky
Všechny ceny na stránce jsou konečné a včetně DPH.
Způsob platby je na dobírku, přes PayPal nebo bankovním převodem. Poskytovatel vystaví kupujícímu fakturu na trvanlivém nosiči.
Vyhrazujeme si právo na chyby v popisu, ceně a dodací lhůtě. Ceny se mohou změnit bez předchozího upozornění.
Slevové kupóny
Při objednávce může zákazník zadat akciový kupón, který snižuje hodnotu předmětu a tím i celkovou hodnotu objednávky.
Určité položky mají určitou maximální slevu; Pro ně platí, že při zadání akciového kupónu, jehož hodnota přesahuje maximální slevu na položku, se na danou položku uplatní menší sleva. Tabulka s takovými omezenými položkami je uvedena v poli níže.
Reklamace a vrácení zboží
V souladu s ustanovením článku 43.č ZVPot při smlouvách uzavřených na dálku nebo mimo provozní prostor má spotřebitel právo do 14 dnů oznámit společnosti, že od smlouvy odstupuje, a to bez uvedení důvodu odstoupení od smlouvy. V tomto případě lze spotřebiteli účtovat jen náklady uvedené v § 43 ods. 7 tohoto zákona.
V případě odstoupení od smlouvy společnost neprodleně nebo nejpozději do 14 dnů od doručení oznámení o odstoupení od smlouvy vrátí všechny přijaté platby.
Společnost vrátí spotřebiteli přijaté platby stejným způsobem platby, jaký použil spotřebitel, pokud spotřebitel výslovně nepožádal o použití jiného způsobu platby a nevzniknou tím spotřebiteli žádné náklady. Spotřebitel nemůže žádat o proplacení dodatečně vzniklých nákladů, pokud se výslovně rozhodl pro jiný druh zásilky, než je cenově nejvýhodnější standardní zásilka, kterou společnost nabízí.
V kupních smlouvách může společnost zadržet vrácení přijatých plateb až do přijetí vráceného zboží nebo dokud spotřebitel neprokáže, že zboží poslal zpět, pokud společnost nenabízí možnost vyzvednutí vráceného zboží sama.
Jestliže spotřebitel již zboží obdržel a odstoupí od smlouvy, neprodleně nebo nejpozději do 14 dnů od oznámení podle § 43 odst. 1 písm. 1 tohoto zákona jej vrátí nebo předá společnosti nebo osobě pověřené společností k převzetí zboží, pokud společnost nenabídne převzetí vráceného zboží sama. Má se za to, že spotřebitel vrátil zboží včas, pokud bylo odesláno před uplynutím 14denní lhůty pro vrácení zboží.
Spotřebitel v souvislosti s odstoupením od smlouvy nese pouze náklady na vrácení zboží, pokud tyto náklady nehradí společnost nebo pokud společnost předem nesdělí spotřebiteli, že mu budou tyto náklady účtovány.
V případě reklamace nebo potřeby dalších informací nám můžete napsat na info@finanit.cz
Pošlete produkt spolu s vašimi kontaktními údaji a číslem bankovního účtu na následující adresu:
Marko Koklic s.p.
Nusdorferjeva 3,
1000 Lublaň
Slovinsko
info@finanit.cz
Kupní smlouva (objednávka) je uložena v elektronické podobě na serveru poskytovatele a její kopie je automaticky odeslána na e-mailovou adresu kupujícího. Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce.
Proces nákupu
Nakoupit na všech stránkách internetového obchodu Marko Koklič sro můžete zadáním svých údajů do objednávkového formuláře a kliknutím na tlačítko objednat.
Výběr položky: V objednávkovém formuláři vyberte příslušný produkt resp množství, které chcete objednat. Před kliknutím na tlačítko objednat jsou na webové stránce vždy dostupné informace o produktu, který si objednáváte.
Potvrzení objednávky: Po zadání objednávky budete přesměrováni na webovou stránku se zprávou, že vaše objednávka byla přijata. Kromě toho Vám na Vámi uvedenou e-mailovou adresu přijde potvrzení objednávky se všemi informacemi o druhu produktu, množství, konečné ceně a termínu dodání.
Objednávka se považuje za potvrzenou, pokud kupující objednávku nezruší. Po obdržení potvrzení objednávky finanit.cz zkontroluje stav skladu. možnost doručení. Není-li možné zboží dodat v uvedeném termínu, bude o tom kupující informován na uvedeném telefonním čísle. emailová adresa. Kupující může objednávku zrušit zodpovězením na e-mail přijatý při objednávce resp. zavolejte na telefonní číslo zveřejněné na webové stránce.
Doprava:Marko Koklič s.p. připraví a odešle zboží dohodnutým způsobem dopravy v dohodnutém termínu.
Změna objednávky
Kupující může svoji objednávku zrušit nebo změnit vytvořením nové objednávky na internetové stránce s novými informacemi a zasláním žádosti o zrušení objednávky na e-mailovou adresu: info@finanit.cz. Kupující může objednávku zrušit nebo změnit i telefonicky na čísle 070 810 350
Bezpečnost a ochrana osobních údajů
Vaše údaje používáme pro účely Vaší objednávky. V případě potřeby předáme vaše informace společnostem zodpovědným za přepravu produktů. Vaše údaje poskytujeme bance pro účely platby. Údaje nesdílíme se třetími stranami ani společnostmi. Po obdržení a přijetí vaší platby je přístup k vašim údajům uzavřen.
Poskytovatel se zavazuje trvale chránit veškeré osobní údaje uživatelů. Poskytovatel použije osobní údaje výlučně za účelem vyřízení objednávky (zaslání informačních materiálů, nabídek, faktur) a jiné nezbytné komunikace.
Kdykoli můžete požádat o vymazání nebo změnu všech svých údajů - kontaktujte nás na e-mail: info@finanit.cz
Údaje uživatele nebudou za žádných okolností poskytnuty neoprávněným osobám. Uživatel je také zodpovědný za ochranu osobních údajů zajištěním bezpečnosti svého uživatelského jména a hesla.
Naše webové stránky a jiné systémy jsou chráněny technickými a organizačními opatřeními proti ztrátě, zničení, přístupu, úpravě a šíření vašich údajů neoprávněnými osobami.
Ochrana dětí
Reklamní zprávy budou jasně viditelné (s přihlédnutím k věku) a jasně odděleny od her a soutěží. Jakákoli komunikace zaměřená na děti bude přiměřená věku a nebude zneužívat důvěřivost dětí, nedostatek zkušeností nebo pocit loajality. Poskytovatel nesmí přijímat objednávky od někoho, koho zná nebo má podezření, že jde o dítě, bez výslovného souhlasu jeho rodičů nebo opatrovníků.
Poskytovatel nesmí akceptovat žádné osobní údaje týkající se dětí bez výslovného souhlasu jejich rodičů nebo opatrovníků. Poskytovatel nesmí poskytnout údaje získané od dětí třetím stranám, s výjimkou rodičů nebo opatrovníků. Poskytovatel nesmí nabízet bezplatný přístup k produktům nebo službám, které jsou škodlivé pro děti.
Vyloučení odpovědnosti
Poskytovatel vynakládá maximální úsilí k tomu, aby informace zveřejněné na jeho stránkách byly aktuální a správné. Funkce položek, dodací lhůty nebo ceny se však mohou změnit tak rychle, že poskytovatel není schopen opravit informace na webové stránce. V takovém případě bude poskytovatel o změnách informovat kupujícího a umožní mu zrušit objednávku nebo vyměnit objednané zboží.
Právo na informace
Máte právo na bezplatné informace o osobních údajích, které o vás uchováváme, jakož i právo na vymazání těchto údajů. Máte-li jakékoli dotazy týkající se vymazání, zpracování nebo použití vašich údajů, obraťte se na: info@finanit.cz nebo nám pošlete žádost poštou.
Oznámení o stavu objednávky: vyhrazujeme si právo Vás kontaktovat na uvedeném telefonním čísle. O odeslání objednávky a nevyzvednutí zboží na dohodnutém místě po dobu minimálně 5 dnů vás budeme informovat prostřednictvím SMS. Pokud si zboží nevyzvednete déle než 5 dní, vyhrazujeme si právo zavolat na uvedené telefonní číslo jako připomínku k vyzvednutí zboží.
Upozornění: Když se přihlásíte k odběru upozornění, vaše jméno a e-mailová adresa se budou s vaším povolením používat pro reklamní účely, dokud se neodhlásíte z odběru upozornění. K odběru upozornění se můžete přihlásit jen tehdy, je-li při objednávce zaškrtnuto speciální políčko, které vám umožní přihlásit se.
Stížnosti a spory
Poskytovatel dodržuje platnou legislativu na ochranu spotřebitele. Poskytovatel vynakládá maximální úsilí ke splnění své povinnosti zavést efektivní systém vyřizování reklamací a určit osobu, na kterou se může kupující v případě problémů telefonicky nebo emailem obrátit. Reklamace prosím zasílejte písemně e-mailem na adresu: info@finanit.cz. Poskytovatel do tří pracovních dnů potvrdí přijetí reklamace, informuje kupujícího, jak dlouho bude trvat její vyřízení, a průběžně informuje o průběhu řízení.
Pomoc spotřebitelům při řešení sporů:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Seznam poskytovatelů mimosoudního řešení spotřebitelských sporů:
https://podatki.gov.si/dataset/register-izvajalcev-izvensodnega-resevanja-potrosniskih-sporů
Poskytovatel si je vědom toho, že podstatnou vlastností spotřebitelského sporu, alespoň pokud jde o soudní řešení, je jeho nepoměr mezi ekonomickou hodnotou pohledávky a náklady vynaloženými na samotné řešení sporu. To je zároveň hlavní překážkou toho, aby se spotřebitel obrátil se sporem na soud. Poskytovatel proto vynakládá maximální úsilí, aby případné spory vyřešil přátelsky.
Společnost
Marko Koklic s.p.
Nusdorferjeva 3, 1000 Lublaň
Slovinsko
Společnost byla zapsána do registru AJPES v Lublani 6. října 2015.
Společnost je plátcem daně
IČ DPH: SI 20824688
SPZ:6930166000